Bár a CBD egy nem pszichoaktív kivonat a kannabisz növényből, legalizálása sok kihívást és kérdést vet fel. A CBD-t sok államban legalizálták, de a marketingkommunikációt sok esetben nem nézik jó szemmel.

A CBD (kannabidiol) népszerűbb mint korábban, köszönhetően annak, hogy sok más országban és államban legalizálták. Ez megmagyarázza, hogy a közösségi média miért van tele CBD-hirdetésekkel, marketingüzenetekkel és vitafórumokkal. A Facebook és az Instagram tele van a legjobb CBD termékekkel, vape tollakkal és egyebekkel.

Perek az amerikai vape cég ellen

Az Egyesült Államok a legnagyobb vaping cég, a JUUL Labs Inc. ellen több pert is indított a közösségi médiában megjelenő hirdetések miatt. Az amerikai vállalat jogi harcot folytat olyan döntéshozókkal, mint az FDA és az aktivisták a kábítószer-fogyasztás ellen. A céget azzal vádolják, hogy a fiatalok körében elterjedt gőzölést, az úgynevezett tizenéves vape járványt okozta.

CBD a Facebookon és a Twitteren

A Facebook kategorikus a hirdetési politikájában, különösen akkor, ha a vape termékeket népszerűsíti a platformon. A nagy kérdés az, hogy vannak-e kiskapuk a törvényben. A Facebookon és a Twitteren naponta sok olyan vape és CBD vonatkozású bejegyzés jelenik meg, amelyek hatalmas vonzerőt jelenthetnek a fiatalok számára.
Ezt támasztja alá a Cannabis Law Report publikációja, miszerint a Facebook nem biztos, hogy betartatta az összes CDB-vel kapcsolatos hirdetés teljes tilalmát. Az eladók továbbra is közzétehetik a kenderből származó termékek Facebook-hirdetéseit, és közvetlenül linkelhetik őket a weboldaluk nyitóoldalaira.

CBD az Instagram-on

A Facebook tulajdonában lévő Instagram szintén tele van a CBD termékek népszerűsítésével kapcsolatos reklámokkal. A CBD-olaj előnyeit kiemelő bejegyzésektől, a vape termékeket kínáló influencerek vlogjain át a CBD egészségügyi termékeket használó emberek anekdotáival. Az Instagram egy vezető közösségi médiahálózat, ahol a vállalatok több ezer kattintást és követőt kapnak. A Trump elnök által jóváhagyott 2018. évi Farm Bill minden bizonnyal hozzájárult a közösségi médiában.

Bár a CBD-termékekre vonatkozó Instagram hirdetési irányelv nem egyértelmű, az a tény, hogy a Farm Bill kizárja a kendert az ellenőrzött anyagok közül, újabb fordulatot ad a CBD használatának. A közösségi média platform lehetővé teszi a vállalatok és magánszemélyek számára, hogy üzeneteket és fizetős hirdetéseket tegyenek közzé a kenderrel és a CBD-vel kapcsolatban. A kannabisz forgalmazása vagy reklámozása azonban nem engedélyezett az Instagramon, bár néhány vállalat / magánszemély ezt nyíltan teszi. Az FDA szerepe tehát előtérbe kerül, különösen a tinédzserekre irányuló illegális reklám megfékezésében játszott szerepe a közösségi médiában.

CBD a YouTube-on

A kapszuláktól, krémektől, olajoktól, vape-tollaktól, CBD patronoktól, gumicukroktól, tinktúráktól a tablettákig fel van szerelkezve a YouTube, egy másik csatorna, amelyet a kannabiszgyártó vállalatok promócióra használnak. Egy gyors YouTube-keresés ezernyi Cannabidiol-hoz kapcsolódó videót eredményez. A JUUL Labs Inc. jogi csatájának központi eleme, hogy pert indítottak ellenük a YouTube illegális használatáért a vape termékek tizenévesek körében történő népszerűsítésére. A kannabidiolt körülvevő légkör itt marad. A termékpaletta növekedése további reklámcégeket is hoz. Ezek a vállalatok továbbra is profitálni fognak a közösségi média marketingpolitikáinak kiskapuiból.

Forrás

SPIN TO WIN!

  • Pörgesd meg és nyerj!
Próbálj szerencsét!
Never
Remind later
No thanks